V dalším týdnu mého působení v tomoto předmětu jsem pracoval s některými dalšími fenomény IT světa.
Youtube znám velmi dlouho a také ho velmi často využívám, je to skvělá možnost jak najít oblíbenou písničku, nebo taky nějakou novou objevit. Ve spojení s vzděláváním jsem už Youtube určitým způsobem využíval, takže to pro mě novinka není.
Wiki také samozřejmě znám asi tak jako každý správný student a monohokrát mi např. wikipedia.com, či .cz pomohla při seminárce nebo úkolu. Při vytvoření mé první wiki stránky jsem trošku na startu nevěděl co dělat a jak vůbec stránku vytvořit. Poté jsem pochopil koncept wiki a vlastní stránku nakonec založil Moje wiki stránka.
RSS opět znám i používám, ovšem jednodušeji přímo v prohlížeči, kde odkazy na novinky na webu mám přehledně. V google readeru mi to připadne opět trochu složité a zbytečně nepřehledné. Avšak po přečtení tohoto článku Google reader RSS čtečka jsem se s google readerem skamarádil malinko více
Romane, z Vašich zpráv čiší, že nástroje povětšinou znáte, ale přesto se stále učíte dále. Vaše znalosti a dovednosti dokážete jistě přetavit v konkrétní aktivity učení a a učení se. Činností může být např. sledování novinek v daném oboru, oblasti, např. na téma diplomové práce. Jasná je cílová skupina, ale také to, co se chcete naučit nebo naučit někoho jiného, a k tomu aplikace, které jste si teoreticky osvojoval. Pak to jen provést, logicky strukturovat, smysluplně popsat a na webu doložit, že jste takto vskutku konal. Jednou jako učitel, podruhé jako žák někoho a potřetí jako někdo, kdo se učí sám.
OdpovědětVymazat